چ خبر ؟

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

 بهله ! قرار بود نیام ولی دیگه ماییم دیگه . قولامون اعتبار نداره زیاد 

این چن وقت اتفاق خاصی نیفتاده که بخوام بگم . 

دفترخاطراتم چیز مزخرفیه ها . یه سری چیزا رو نمیشه توش گفت اصن . چون ممکنه یه نفر دفترو بخونه ( از این نظر که خودم مال همه رو میخونم عرض کردم ! ) بعدم ، داشتم دفتر خاطرات پارسالمو میخوندم انقد حرص خوردم که چرا مثلن اون روز انقد رو فلان کس حساس بودم ؟ یا چرا فلان کارو کردم ؟ چرا انقد جوگیر بودم ؟!!!

درسامون امسال مسلما سخت تره . شیمی یه معلم خیلی خیلی سخت گیر داره ولی از ایناس که خیلی سرشون میشه و اطلاعاتشون فرا تر از کتابه . فیزیک هم یه معلم داره که بش میاد معلم دینی ای چیزی باشه . ازیناس که انگار هیچی حالیشون نیس !!

زبان هم یه معلم بسی خر داره که من اصن نمیدونم این چیجوری معلم شده خدایی ؟!! حرف زدنشو باید انگلیسی و با اصفهانی قاطی کنی یه چیز شل و ول در میاد میشه اون . 

یه معاونم داریم فامیلیش فروزان پناهه . ما بش میگیم فروزان ( حیف اسم به این قشنگی ) خلاصه مث سگ می مونه اخلاقش ( یه چی اونور تر ) همون روز اولی باش دعوامون شد . 

چاقه . چادرشم می پیچه دور خودش . چشاشم یه کوچولو درشته . عصبانی که بشه میشه در حد توپ تنیس !

خدا بخیر کنه امسال با این ...

5 شنبه هام که تعطیل و ..... 

ترم جدید زبانم شروع شده . معلممون یهویی دم آخری عوض شده . شوهر مدیر کانونه . قیافه ش یه چیزیه تو مایه های فخیم زاده . مدل ریشاش که اصن مو نمیزنه !!

تازه جالب اینجاس که بچه هارو با اسم صدا میزنه . ترنم و الهام و سحر و فرناز و حانیه و ... 

آقای بهاروند همش میگفت میس پهلوانی نژادو میس قاسمیان و ... 

تا این حد راحته ینی !!

 



نظرات شما عزیزان:

طوبی بانو
ساعت11:15---30 مهر 1391
سلاااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااام ترنم جونم دلم واست تنگ شده بود کافینت اومده بودم نتیجه ازمونمو ببینم گفتم یه سری هم به ترنم جونم بزنم !!!! چطوری عزیزم /؟؟ خوش میگذره ؟؟؟
وبلاگو پاک کنی خفت میکنماااا ....
منتظر باش من کنکورمو بدم بعد دو تا یی میزنیم تو خط وبلاگ نویسی حالشو میبریم ....
درساتو خوب بخون ابجی کوچولوی نازم ...
راستی اگه میخوای فاینالای کاانون زبان واست راحت بشه شبی نیسم ساعت لغتاشو بخون بزار ملکه ی ذهنت بشه ...
بیام کافینت حتما بازم بهت سر میزنم به امید دیدار هر چه زود تر برام خیلی دعا کن ترنم جون ...خیلی خیلی...
یه اتفاقایی داره میفته که انگیزه ی درس خوندنمو دارم از دست میدم روز به روز با اینکه بیشتر میخونم نتیجه ازمونام بد تر میشه ... نمیدونم چه مرگمه ...ولی سعی میکنم نا امید نشم واسه اینه که میگم واسم دعا کن عزیزم باشه ؟؟؟!!!
فدات بشم دوست من بای


سعید
ساعت19:13---10 مهر 1391
حانیه اینطوری نیست اینطوریه: هانیه
پاسخ: این حانیه ی ما تو شناسنامه ش اینجوری نوشته . معنیاشم فرق داره . ببینه نوشتم هانیه می کشتم !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | یک شنبه 9 مهر 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк